Lilypie Breastfeeding Ticker

Wednesday, February 25, 2009

akulah si kuat berangan

tdi teman mak ude tingok cite indon..INTAN.
xpenah2 terlekat tgk cite indon.yg ni aku bleh terlayan laks.
Sumthg captured me..
aku berbunga tengok tunang INTAN yg mati hidup blk,tulis kat blakang gambar tunangnye....


" org di utara bilang gunung itu indah, aku diam."
" org di selatan bilang laut itu indah, aku diam."
" org di timur bilang bintang itu indah, aku diam."
" org di barat bilang permata itu indah, aku diam.''
" org di utara,selatan,timur dan barat diam, aku bilang Intan yg indah.''

whee i loike.......
haha...nasib baik name aku bukan INTAN.
pandai mat indon nih dan aku mmg ske berangan...hahhaha lantak ko lah labu.

p/s- eventho my dearie-tubox are no so good with words, sygkuh...i will always love u no matter what. gua cinta bangett sama kalian,toolbox&toolkid.hehe

No comments:

Post a Comment